sobota, 21 kwietnia 2012

Stosik 1/2012 (1)

Przygotowałam na dzisiaj stosiki. Dwa z nich pokazywałam już na poprzednim blogu, ale chciałam mieć tutaj wszystko uporządkowane.
  
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)
Od góry:
  • Michelle Harrison "13 zaklęć" - w poniedziałek byłam w bibliotece i wypożyczyłam właśnie "13 zaklęć". W tamtym roku czytałam pierwszą część, "13 skarbów".
  • Pierdomenico Baccalario "Wrota czasu. Ulysses Moore" - także z biblioteki. Naczytałam się wielu pozytywnych recenzji, więc nie mogłam nie wypożyczyć. Co najważniejsze, biblioteka posiada wszystkie części.
  • Harlan Coben "Nie mów nikomu" - jakiś czas temu znalazłam w swojej domowej bibliotece; mama jest fanką Cobena ;).
  • P.C. Cast + Kristin Cast "Nieposkromiona" - niedawno zakupiłam tą część. Co prawda seria nie jest zbyt dobra, ale zaciekawiła mnie.
  • Becca Fitzpatrick "Szeptem" - dostałam na walentynki ;).
  • Anastasia Hopcus "Nawiedzone miasteczko Shadow Hills" - kupiłam przy którejś wizycie w empiku.
  • L.J. Smith "Tajemny krąg" księgi 1 i 2 - to samo.
  • Tricia Rayburn "Syrena" - to samo.
  • Sara Shepard "Pretty Little Liars" części: 1, 2, 3 - kupiłam na poświątecznej wyprzedaży w Selkarze. Cena świetna, bo zapłaciłam 69 zł, a w zwykłej księgarni kosztowałyby prawie 100 zł.
   
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)
Od góry:
  • Lisi Harrison "Upiorna szkoła. Monster High" - znalazłam w bibliotece; nigdy nie chciało mi się czytać tej książki, uważałam, że będzie nudna, ale kiedy ją zobaczyłam, pomyślałam, że warto spróbować.
  • Meg Cabot "Pamiętnik księżniczki 7 i 1/2. Urodziny księżniczki" - bardzo lubię tą autorkę i serię "Pamiętnik księżniczki", już przeczytałam, tylko szkoda, że taka krótka; także z biblioteki.
  • Deborah Harkness "Księga Wszystkich Dusz. Tom 1: Czarownica" - i znów książka z biblioteki; kiedy czytałam opis, wystarczyło słowo "alchemiczne", żebym ją wypożyczyła ;).
  • Cat Patrick "Zapomniane" - moja siostra chciała przeczytać jakąś książkę, więc pokazałam jej nowości i ta jej się spodobała. A ja z tego korzystam ;).
  • Rachel Hawkins "Dziewczyny z Hex Hall" i "Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło" - pierwszą część dałam siostrze na święta, a drugą kupiłam jej tak bez okazji. Jest zachwycona.
  • Lisa See "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" - znalazłam u siebie w domu. Nawet nie wiedziałam, jakie cuda u siebie trzymam!
  • Harlan Coben "Bez skrupułów", "Jedyna szansa", "Tylko jedno spojrzenie" - jak już wcześniej wspominałam, mama jest fanką.
 
 (kliknij na obrazek, aby powiększyć)
Od góry:
  • Pierdomenico Baccalario "Dom Luster" oraz "Antykwariat ze starymi mapami" - przeczytałam niedawno pierwszą część (o której napiszę w następnej recenzji) i wypożyczyłam dwie kolejne. Szybko się je czyta, więc nic nie tracę ;).
  • Lisa McMann "Sen" - stała w bibliotece przy sadze "Zmierzch" i zwróciłam na nią uwagę ze względu na niewielką ilość stron. Niedługo napiszę recenzję.
  • Stephenie Meyer "Księżyc w nowiu" - w końcu upolowałam tą część. Nigdzie nie mogłam jej znaleźć, a oglądałam już film. Tym razem w bibliotece były aż dwa egzemplarze.
  • Pierdomenico Baccalario "Century I" - czytałam pozytywne recenzje, a autor zaskoczył mnie swoją serią "Ulysses Moore". Kolejna zdobycz z biblioteki. I ostatnia.
  • Agnieszka Wojdowicz "Strażnicy Nirgali. Serce Suriela" - byłam dzisiaj na targach książki z siostrą. Oczywiście nie mogłyśmy wyjść z pustymi rękami. To jest jej nabytek.
  • Ann Brashares "Nigdy i na zawsze" - naczytałam się tylu pozytywnych opinii, że ta książka śniła mi się po nocach. Kiedy zobaczyłam ją na targach, nie mogłam jej tak zostawić.
  • Suzanne Collins "Igrzyska śmierci" - miałam wrażenie, że wszyscy, tylko nie ja czytali tą trylogię. Szukałam, szukałam i znalazłam na targach za 23 zł. ;)
Jak widać, mam co czytać. ;) Mam nadzieję, że jutro uda mi się napisać nową recenzję. W końcu zaczęłam czytać swoje książki, nie tylko te z biblioteki. "Kłamczuchy" to świetna książka. Nie żałuję wydanych pieniędzy. ;)

8 komentarzy:

  1. Ale ci zazdroszczę... dużo by wymieniać których książek. Powiem tylko: świetny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, zaszalałaś.;D Życzę miłej lektury. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ile książek. Nawet nie wiesz jak bardzo ci zazdroszczę.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki;) Igrzyska śmierci z pewnością ci się spodobają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o żesz, jakie wspaniałe książki ! ! ! KUrczę... Century, Ullyses, Sen, Monster High, Zapomniane, Nawiedzone miasteczko i kilka innych, bardzo miło wspominam ! I jaką ja mam ochotę przeczytać PLL, gdyż serial kocham <3 Miłe lektury ! No na pewno będzie miła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że dopiero teraz komentuję, rozchorowałam się i ostatnio na kompa nie wchodziłam, tylko żeby obejrzeć odcinek serialu albo DVD:)
    Te stosiki, które dałaś na poprzedniego bloga, znam;)
    Tak mówiąc ogółem to o wielu książkach nie słyszałam, o kilku tylko słyszałam/widziałam w księgarni czy gdzieś (i nie, nie jesteś jedyną osobą, która nie czytała "Igrzysk Śmierci". Ja też tego nie robiłam i nie wiem kiedy będę mieć okazję). Z wszystkich trzech stosików znam tylko "Księżyc w Nowiu", które ostatnio recenzowałam i jestem ciekawa, co Ty o niej napiszesz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kochane PLL! Jest czego pozazdrościć wiele książek bym ci podkradła! Wpadnij do mnie. Dodaje cię do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie recenzji. Jeżeli zapoznałeś/aś się już z omawianą pozycją, podziel się ze mną swoim zdaniem, tylko proszę, nie spoileruj innym.